KONTAKTA OSS OM DU HAR NÅGRA FRÅGOR
FAQ (FREQUENTLY ASKED QUESTIONS)
Vi följer distansavtalslagen och därmed har du rätt att returnera beställda varor utan att ange någon anledning.
Observera att detta endast gäller vid köp via webbshopen, www.dacilia.se och EJ vid exempelvis företagsbeställningar som sker vid direktkontakt med oss på DACILIA.
Du har alltid rätt att häva ditt köp utan kostnad om varan är slut eller vid förseningar.
Ångerrätten gäller ej om varans förpackning på något sätt öppnats eller om den använts.
Vi vill be dig om att kontrollera att försändelsen är intakt och att godset är oskadat.
Om försändelsen skulle vara skadat, ber vi dig att titta på hemsidan att allting är inkluderat i åter försändelsen.
Spara alltid paketet och flaskan/ burken/ väskan och dokumentera skadan (fotografi).
Vi behöver det för att kunna föra fram klagomål till budfirman.
Alla produkter innehållande mat måste returneras som oöppnade förpackningar.
Återförsändelser skickas till:
Elogistik Marknadsservice AB/Dacilia
Fabriksgatan 3
533 33 Götene
Om du använder din ångerrätt, kommer vi återbetala dig det belopp som du betalat för varan så snart som möjligt eller som senast inom 30 dagar från den dagen då vi mottagit varan.
Du står själv för returfrakten.
Normalt sett skickar vi er beställning inom 1-3 vardagar från det att ni gjort er beställning (i Sverige) och 3-5 vardagar för leverans utanför Sverige ( Tyskland, Danmark, Finland, Nederländerna, Belgien och Italien)
När er order lämnar vårt lager, får du leveransinformation via email.
Kontakta oss om du inte fått något email inom 3 vardagar från det att du lagt din order.
Vi erbjuder gratis leverans för alla orders över 500 SEK inom Sverige och gratis orders över 800 SEK i Tyskland, Danmark, Finland, Nederländerna, Belgien och Italien.
Vi erbjuder rabatter på stora beställningar till restauranger och grossister. Om du är intresserad av att sälja eller köpa våra produkter kontakta oss via email: info@dacilia.se